Sugen på att bleka tänderna

Jag har väldigt väldigt länge varit sugen på att bleka tänderna. En av dom sakerna som jag inte gillar med mig själv är mina tänder och främst då färgen på dom. Jag har bara hört bra saker från märket beconfident, kanske för att många bloggare har blivit sponsrade vad vet jag. Det kan vara värt att prova dock. Det låter som att det fungerar.

Priset för ett startpaket ligger mellan 329-389 kr beroende på vilken styrka man vill ha. Frakten är gratis och om man beställer innan kl 16 så får man paketet nästa dag.

Någon dag ska jag ta och prova. Hur underbart skulle det inte vara att inte behöva skämmas över sitt leende?

Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Okej! :) hoppas du får en fin dag!

2012-01-18 @ 07:10:48
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0