Depend Avocadoolja



Jag har nämnt den här produkten väldigt mycket i bloggen. Det är Depends Avocadoolja för naglarna. Det har blivit en av mina favoritprodukter och ett måste för naglarna. Den finns att köpa på kicks för 130 kr. Kan låta ganska dyrt men den håller väldigt länge. Min förra har hållt i 4 månader nu.

Såhär beskriver depend den:

Steg 2 för normala, torra/flisiga och mjuka naglar. Depend avocadoolja ger intensivvård till dina naglar framförallt om de är torra, spruckna, mjuka eller flisiga. Avocadooljan är berikad med jojobaolja, mandelolja, E-vitamin och aloevera. Molekylerna i avocadooljan är så små att de kan tränga ner i nagelns fiber och nagelrot och där verka aktivt och påskynda nagelväxten.

Avocadooljan ger nåring, verkar återuppbyggande och är fuktighetsbevarande. Den hjälper även till att binda samman undre och övre nagelplattan så att nagelns struktur blir hård och stark men flexibel. Verkar även aktivt vid nagelroten och stimulerar cellförnyelsen.


Enligt mig så är det här en toppenprodukt som har fungerat jättebra för mig. Allt man gör är att ta en liten klick av oljan på nageln och masserar in. När jag först började använda den här så använde jag den varje dag för att mina naglar var i så dåligt skick. Nu använder jag den bara några gånger i veckan. Om man har tunna naglar som alltid går av och skivar sig så rekommenderar jag verkligen den här. Mina naglar har blivit långa och starka.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det där är en favvo hos mig :)

2012-02-06 @ 19:46:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0