Uppdatering om vad som händer

Jag har dom senaste dagarna inte haft på mig så jättemycket smink och inte riktigt haft så mycket att skriva om. Jag väntar just nu på en sminksak som jag beställde för mer än en vecka sen, jag hade förväntat mig att den skulle komma den här veckan så är lite besviken. Jag har även lite andra saker på väg som jag kommer att visa er.

När det kommer till sminksaken som jag har beställt så kommer ni att få se bilder och swatches direkt när den landar i brevlådan. Imorgon ska jag köpa en ny foundation också. Jag har för tillfället redan 2 st men båda är alldeles för rosa för min hudton så dom funkar inte alls.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lenore

Själv har jag problemet att alla foundations är för gula som jag har. Vet inte om jag har fått ännu mer rosa hudton nu än för ett par-tre månader sen, för då tycker jag att de passade bra. Jättekonstigt!

2012-02-26 @ 02:15:57
URL: http://lenoresmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0