Angående kommentarer och blogresponse

Hej. Jag vill bara säga till er som kommenterar och inte har någon egen blogg, jag svarar då alltid på kommentarerna i samma inlägg. Är det dock någonting som ni vill att jag ska svara på i ett inlägg eller skriva om så gör jag det.

Glöm heller inte bort att ni kan fråga mig frågor på blogresponse där jag svarar på alla era frågor. Ni kan antingen klicka er vidare till blogresponse via knappen här till vänster eller gå in på blogresponse.com/beautytools Ni kan fråga mig om det mesta inom smink, skönhet och kanske till och med lite vardag.

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad jobbar du med? :)

2012-02-28 @ 14:21:48
Postat av: BEAUTY TOOLS

Svar till Bella: För tillfället jobbar jag inte. Jobbade hela sommaren fram till jul och nu pluggar jag på deltid och letar efter jobb :)

2012-02-28 @ 14:53:28
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0