Produkter som jag är sugen på just nu


Den första produkten är en lite dyrare produkt. Det är Cliniques Superbalenced makeup foundation. Jag fick ett litet test av denna i min Kicks tidning. Tyvärr var testen 10 nyanser mörkare än min hudton men jag gillade verkligen finishen som denna foundation gav. Den täckte lagom mycket men gav ändå en fin och jämn finish. Tyvärr är den lite dyr i plånboken och är ingen produkt som jag kommer att köpa inom en snar framtid. Den kostar 305 kr på kicks.

Nästa produkt är något billigare. Det är Max factors nya colour elixir läppstift. Ordinarie pris är 125 kr men kostar just nu 99 kr på kicks. Ett mjukgörande läppstift som kommer i flera fina nyanser. Jag är riktigt sugen på att testa några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0