Tikei Mineralsmink



Jag har äntligen beställt lite mineralsmink. Jag har gått och velat prova detta ett bra tag nu. Det finns så många som älskar mineralsmink och jag vill se om det verkligen är så bra som alla säger. Jag bestämde mig för att beställa från tikei för att deras produkter är billiga och jag har hört många som säger att dom är bra, och vem vill inte ha en bra foundation för en billig slant?

Dom har flera olika färger och nyanser därför beställde jag 4 olika prover av foundation och ett prov på ett rouge. Proverna kostar 10 kr/st. Jag vet att jag antagligen har en neutral eller varm ton och absolut inte rosa hudton. Jag beställde N0, N1, W0 och W1. Så får vi helt enkelt se vad jag tycker om det.


Kommentarer
Postat av: Carros Beauty

Jag älskar Tikei.

Skulle aldrig byta ut det :)

2011-10-07 @ 15:12:12
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0