Sleek Makeup Produkter Del 1 - Blush, Illuminatior, True Color

Här kommer bilderna på det som jag beställde från Sleek Makeup förra veckan. Leveransen var snabb, jag fick paketet efter 4 arbetsdagar. Jag börjar med att visa en del saker och sen kommer bilder på paletterna i ett annat inlägg.




Blush i färgen Suede ca 42 kr. Det är ett rouge som är väldigt neutralt. Nästan som en bronzer men den har en liten hint av rosa och lite persikofärgat. Man får en lite ljusare nyans när man applicerar det än så som det ser ut på bilder överst.




True Color läppstift i färgen Coral Reef ca 39 kr. En väldigt stark rosa-aktig färg. Jag trodde att det skulle vara lite mer koralligt, men det är ändå en fin färg. Men en väldigt stark nyans.



Glisten me Liquid Illuminator
ca 51 kr. Det här är en flytande highlighter som ger en väldigt fin guldskimmrig nyans på utan att se glittrig ut. Underbar!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Coral Reef såg jättefint ut :)

2011-10-30 @ 09:22:20
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: maria

Jättefina men är de inte dyrare? Jag menar rougen kostar ju 7, och är det inte pund?? Då blir det väl drygt 100kr..

2011-11-25 @ 02:47:39
Postat av: Beauty Tools

Svar till Maria: Rougen kostar €7.00 vilket är 7 euro och om man omvandlar det till svenska kronor så blir det ca 65 kr :)

2011-11-25 @ 08:46:00
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0