The Body Shop Rainforest



Denna fina lilla påse hade jag med mig hem idag. Älskar förövrigt deras återvinningsbara påsar. Vad döljer sig i denna påse då?



The Body Shop Rainforest Shampoo for Coloured hair. 200 ml 95 kr
Jag fick tester på det här schampot fast för torrt hår. Jag älskar att det inte är några silikoner eller sulfater eller annat strunt i. Jag gillar det här shampot!



The Body Shop Rainforest Hair Butter for Dry hair. 50 ml 50 kr
En bra inpackning som återfuktar håret väldigt mycket. Jag älskar den! Det enda jag inte gillar är lukten. Jag tror att doften är honung och jag gillar inte det riktigt. Annars är den toppen.

Kommentarer
Postat av: Ida Ida

Oh, annars brukar deras varor lukta riktigt riktigt gott..



Ha en trevlig helg!

2011-11-04 @ 09:54:54
URL: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0