Maria Nila Flattening Spray

Eftersom att jag har börjat använda ett schampo utan silikon eller sulfat i sig så innebär det också att jag måste sluta använda stylingprodukter med silikon, annars kommer silikonet bara att stanna kvar i håret eftersom att schampot inte tar bort det.

Den enda stylingprodukt jag i princip använder är värmeskyddspray och den håller ändå på att ta slut. Den jag hade innan var Tresemme heat defence och den är väldigt bra och jag rekommenderar den verkligen. Det jobbiga med att hitta ett värmeskydd utan silikon är att dom som inte har silikon i sig oftast har alkohol i sig.



Tillslut hittade jag en spray från Maria Nila som lät bra. Jag beställde den från lyko HÄR för 111 kr för 200 ml. Nu återstår det att se om den är nå bra.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej,



Har du en emailadress jag kan nå dig på?



Med vänliga hälsningar

Susanna

2011-11-25 @ 09:08:36
Postat av: Beauty Tools

Svar till Susanna: Ja du kan nå mig på [email protected]

2011-11-25 @ 10:57:57
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0