Attitudemässan

Jag var som sagt på Attitudemässan igår. Jag hade faktiskt inte jättehöga förväntningar och tyckte heller inte att det var så speciellt. Jag var på plats när dom öppnade och lyckades faktiskt få en goodiebag men det var väl inte så mycket att hurra över. Jag hade gärna sett lite mer sminkmärken där för det var ganska litet, men sedan är ju det här första året för den här mässan.

Jag är ganska glad dock att jag lyckades snappa upp ett erbjudande på 40% rabatt på lensway, eftersom att jag länge nu velat köpa nya glasögon.



Med blixt



Utan blixt

Det roligaste var väl att jag lyckades hitta en liten monter där dom sålde nubar nagellack och man fick naglarna målade. För 200 kr så fick jag naglarna målade med ett Gelicure Lack som är som en blandning mellan gel och lack, om jag har fattat det rätt. Man har ett baslack, två lager lack och sen ett topplack och mellan gångerna så får man sitta med handen under en UV lampa.

Detta ska alltså hålla några veckor och naglarna känns otroligt starka nu. Det fanns både glitterlack och vanliga lack att välja mellan.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Kan du inte visa goodiebagen? :)

2011-11-27 @ 14:50:42
URL: http://wilmabrantholm.blogg.se/
Postat av: PixiJasmine

Ja! Jag håller med, det skulle va kul att se vad du fått i goodiebagen ändå...? kram! x

2011-11-27 @ 18:00:33
URL: http://www.pixijasmine.com
Postat av: Blopparna - Emmy

Vad roligt att du också var på mässan, var inte där själv men Alexandra var! Några naglar fick hon dock inte målade, blev ju super snyggt! Ser verkligen lite sådär geleiga ut som jag gillar!

2011-11-30 @ 09:25:17
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0