Värmeskydd: TRESemmé Heat defence



När jag ändå skulle in på Ica maxi och köpa lunch så passade jag på att köpa med mig en värmeskyddsspray. Har länge velat köpa en ny men det har aldrig hänt, glömsk som man är. I alla fall så har jag använt den här från TRESemmé förrut och jag gillade den (syoss har en liknande men den är inte alls lika bra)

Skyddar håret upp till 230 °C. En vanlig spray som man sprayar i håret innan man fönar eller plattar det helt enkelt. Kostade 89 kr.

Det jag gillar med den är att den inte innehåller någon alkohol. På min andra värmeskyddsspray så står alkohol som nummer ett på innehållslistan. Det gör att håret känns väldigt torrt och strävt efter användning. Rekommenderar alltså denna från TRESemmé till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0