Uppdatering: Vad som händer

Jag har inte varit hemma på hela helgen därför har jag inte uppdaterat någonting. Det kommer fortsätta så ett tag. Jag tar ju studenten på tisdag och imorgon ska jag till en kompis och så ska vi fixa oss och så sen på tisdagmorgon. Jag kommer att ha kamera med mig så ni får självklart se bilder och allt sånt sen på mitt smink och kläder, om ni är intresserad.

Nu kan jag dela med mig vad jag köpte idag när jag var en sväng inne till stan.
- Armband från glitter som kostade 129 kr.
- Jättesöta ballerina skor från din sko som kostade 299 kr. Bekväma och verkar vara ganska bra kvalité, inte så plastiga som vissa billigare skor brukar vara.

Nu vet ni i alla fall vad som händer framöver. Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Cyt

Hoppas studenten blir fin!

2011-06-12 @ 21:16:34
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: annassara

sv: Varsågod! :)

2011-06-12 @ 22:29:54
URL: http://annassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0