Elf 50 % rabatt på allt!

Jag har varit lite off från bloggen ett tag men det är bara för att jag har en liten inspirationsbrist ju nu så jag sminkar mig inte så mycket. Jag har i alla fall en video som jag ska lägga upp på hur jag lockar håret med plattång.

Ni får mer än gärna kommentera om det är någonting speciellt som ni vill se här på bloggen, speciellt nu när det är så dåligt med inlägg. Fortsätt ställ frågor på bloggsvar också. Klicka på bloggsvars rutan till höger för att ställa frågor.



Jag vill också meddela er att ELF har 50 % på allt i deras sortiment nu fram tills onsdag. Om det är någon som vill prova deras smink så är nu ett utmärkt tillfälle att beställa. Länk HÄR till deras hemsida. Elf skickar deras saker från England hit till Sverige och man får en frakt på 40 kr om man inte beställer över 600 kr. Jag har beställt därifrån en gång tidigare och har suttit och väntat i flera månader på att beställa och tyckte att det passade bra nu när dom har halva priset.

Utifrån vad jag har märkt så tycker jag att borstarna är någonting som man borde satsa på. Speciellt om man är nybörjare eller vill utvidga sin borstkollektion. Deras studioborstar funkar jättebra, en borste kostar ca 36 kr.

Förra gången jag beställde så tror jag att det tog ca 2 veckor att få hem det. Om du inte vill beställa nu så kan du alltid vänta för elf har alltid bra erbjudanden och koder, gå in och gilla deras facebooksida så får du veta erbjudanden direkt.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0