Brun-utan-sol-produkter

Jag tänkte skriva om två olika brun utan sol produkter. Båda två ligger på en låg prisnivå och båda är återfuktande kroppslotions med en lätt brun utan sol effekt som man gradvis kan bygga upp färgen på.

Den första är Dove Summer Glow. Det är en billig brun utan sol som man enkelt kan få en lite påbättrad bränna av. Den kan dock lätt bli lite fläckig och den sjunker inte in i huden ordentligt på flera timmar, utan man går runt och benen känns lite småkladdiga.

Den har den där äckliga brun utan sol lukten men det går att tvätta bort dagen efter man smörjt in den.
Priset ligger på ca 40 kr 250 ml

Nästa är Aco Sun kissed body lotion. Den hittar man på apoteket. Det jag gillar med den här är att efter att man har arbetat in den i huden så absorberas den direkt. Det känns inte kladdigt utan bara återfuktat. Man får en jämn och fin färg men självklart kan det även bli lite fläckigt om man inte jobbar in den ordentligt.

Den har också en enligt mig lite äcklig brun utan sol lukt men det går också att skölja bort nästa dag.
Priset ligger på ca 60 kr 200 ml

Kommentarer
Postat av: Cyt

J

2011-06-03 @ 21:30:37
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: Cyt

Jag tycker det är synd att de luktar "/

2011-06-03 @ 21:31:16
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0