21.56 - Nyköpta produkter

Tänkte visa er det jag köpte idag. Var och kollade i lite affärer efter jobbet. Som sagt beställde jag lite underkläder från h&m också när jag kom hem. Det gjorde jag bara för att det alltid är omöjligt att hitta sin storlek i affärerna.



IsaDora Glossy Eyeliner - 40 Chrome Black.
Pris: 95 kr, Klubberbjudande 79 kr

Jag var ute efter en eyeliner som satt ordentligt på locket. Isadora har två flytande eyeliners och den andra är matt medans den här är lite glansig. Inte jättemycket, men den andra är bara helt matt.

Vattenfast och sitter där den sitter. Jag provade den på handen och försökte gnugga bort den, men den satt kvar. Den kladdar inte av sig på ögonlocket som en del andra eyeliners har.

Gillar den än så länge riktigt mycket!











Maybelline Dream Lumi Touch Concealer
Pris: 109 kr

En ny flytande concealer från maybelline. Till skillnad från andra flytande concealer så är den här gel-baserad. Jag älskar den. Den är helt fantastisk att täcka mörka ringar under ögonen. Den täcker och ljusar upp ögonen och den lägger sig inte i dom små vecken och rynkorna man har under ögonen. Älskar den.

Depend Protective Base Coat
Pris: 25 kr

Den här fick följa med för att mitt baslack tog slut för ett tag sen och mina naglar har blivit missfärgade på grund av det. Bra baslack billigt baslack bara för att skydda naglarna från nagellacket. Hur bra det är när det gäller att se till att nagellacket håller vet jag inte.

Veet Warm Wax
Pris: 90 kr

Köpte med mig en burk vax för att jag inte orkar raka benen helt enkelt. Har aldrig provat den här förrut, men tror den är okej. Har dock provat vaxremsorna och dom är inte att rekommendera.

ICKE SKÖNHETSRELATERAD SHOPPING




En kortare t-shirt från h&m 79 kr och ett guldhalsband från Glitter som var på rea för 50 kr.

Kommentarer
Postat av: Cyt

Eyelinern håller bra!

2011-07-27 @ 22:57:35
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: emily

Tack snälla som svarar! Glad jag blir. Men kriver jag in koden innan jag väljer? Förtsår inte var man skriver i den. kram

2011-07-28 @ 20:24:00
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: emily

SÅDÄR. Det gick. Tack så mycket för guiden! Jättesnällt, tack! Hoppas det inte tar en månad tills det kommer nu bara :) kram

2011-07-28 @ 22:01:22
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Älskar Isadoras vattenfasta flytande eyeliner. Har alfrig testat den matta.

2011-07-28 @ 22:39:36
URL: http://goddessess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0