Maybelline lumi concealer


Jag hittade den här produkten på beleza's blogg och såg att hon gillade den, tror att det kan vara någonting att prova. Jag har just nu loreals true match concealer som ser nästan likadan ut, tror att den snart kommer att ta slut. Jag ska nog ge den ett försök när man true match concealer tar slut.

Pris: 109 kr på kicks

Såhär beskriver kicks produkten:
"Gel-baserad concealer som täcker ojämnheter och döljer mörka områden på ett professionellt sätt. Ger ett mjukt och drömliknande resultat!"

Såhär beskriver beleza produkten:
"Jag blev jätteöverraskad över hur bra täckning Lumi Touch ger, bättre än både YSL’s och Clinique’s men jag som verkligen älskar ljusreflekterande concealers tycker inte att den slår de båda andra på den punkten. Formulan är väldigt mjuk och lättapplicerad och smälter ihop med huden utan att torka in och bli kakig. Det går även bra att täcka småplitor och finnar med men funkar allra bäst för att täcka mörka ringar under ögonen...."

Klicka HÄR för att komma till beleza blogg's inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0