Dåligt internet

Vill bara meddela att jag har haft lite problem med internet dom senaste dagarna, så det är därför det har varit ganska tomt här på bloggen. Jag ska försöka ta igen det och fler inlägg kommer!

Ni får gärna kommentera om det är någonting ni vill att jag ska skriva om.
Jag säger nästan alltid det men anledningen är bara för att jag skriver ju på ett sätt till er och det är lite svårt att komma med massa inlägg hela tiden utan att veta vad ni vill läsa om. Så därför ber jag er att om ni vill se någonting så får ni jättegärna skriva det. Eller har ni några frågor så är det bara att fråga här eller på bloggresponse.

Kommentarer
Postat av: Cyt

Vilka sminkbloggar följer du och vad är så bra med dem?

2011-07-10 @ 20:40:28
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0