Vad vill ni att jag ska skriva om

Det har tagit lite stopp i mitt huvud just nu apropå vad jag ska skriva om. Jag har studiedag imorgon och kommer därför ha chans att uppdatera ganska mycket. Alltså det är bara att ösa på med kommentarer om vad ni vill att jag ska göra. Ta chansen nu när jag har ledigt för resten av veckan blir det mer skola och mindre fritid.

Finns det några tips ni vill att jag ska skriva om? Sminkgrunder? Vad? Flera sminkguider/tutorial? Video? Bilder? Eller kanske skriva om produkter? Vad som helst. Bara att kommentera.

Kommentarer
Postat av: Isa

Du kan skriva om ditt favoritsmink och en tutorial på en vår-sminkning :D

2011-02-21 @ 18:54:36
Postat av: Zeinab♥

Hej fin blogg ;D

ddagens planer ? ♥

2011-02-21 @ 19:03:21
URL: http://zeinabjawads.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar:



Tack så mycket :)!

2011-02-21 @ 22:40:30
URL: http://fridasofiak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)



Kan du kanske visa dina sminkborstar? Elr ditt smink?



Ha det BÄST, kram ♥

2011-02-22 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0