Om min nystartade blogg.

Det finns ganska många skönhets- och sminkbloggar där ute, därför vill jag inte vara som någon av dom. Det finns många bloggar som skrivs av riktiga makeup-artister. Jag är ju definitivt inte det. Jag är bara en vanlig tjej som har ett stort intresser för smink. Det jag saknar i dom bloggar som redan finns är lite enklare tips och sminkningar. Dom gör extrema och färgglada sminkningar och kommer oftast med tips på produkter som kostar väldigt mycket, sånt som man oftast inte vill lägga pengar på.

Jag vill därför ge tips på hur man kan göra snygga sminkningar etc med lite billigare produkter. Hur man kan uppnå ett fint ansikte med budgetprodukter. För vissa budgetprodukter är precis lika bra som dom dyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0