Nya produkter - ögonskuggor, solpuder och solglasögon

Jag tänkte filma en video idag, men jag är fortfarande sjuk och så otroligt seg och hängig. Plus att min hud är ganska torr just nu, behöver kurera lite. Jag har i alla fall köpt lite nya saker som jag tänkte visa. Tog en sväng till kicks idag, sen när jag kom hem märkte jag att mitt kicks medlemskort hade kommit i brevlådan och en rabattkupong på 10%, men det kan jag använda någon annan gång.


Såg att de hade color infallible skuggorna och köpte 2 st. Det fanns inte många kvar, typ en av varje. Jag valde just dem här för att det är färger som jag inte har några liknande, och de var så fina. Men vill gärna ha dem andra färgerna också, om jag gillar dem här så kan jag köpa fler senare.



006 All night blue 109 kr.
Jättefin blå färg. Jag måste prova dem här så snart som möjligt. Kanske gör en video med dem.



005 Purple obsession 109 kr. Samma här, en fin lila färg. De är väldigt krämiga i konsistensen, får se hur bra de funkar på locket.



IsaDora Bronzing powder 48 matte tan 125 kr. Jag har länge velat köpa ett solpuder utan skimmer i sig, så idag gjorde jag det. Får se vad jag tycker om det.



Sen köpte jag bara ett par solglasögon från lindex för 80 kr.
Fick man ett fint litet fodral till också.

Kommentarer
Postat av: Nail polish

nice photos.

2011-10-21 @ 13:57:48
URL: http://www.nail4you.co.uk/lp/Nail-polish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0