No more shampoo

Från och med idag ska jag inte tvätta mitt hår med schampo. Tänkte prova balsammetoden och försöka att inte utsätta mitt hår för så mycket värme. Mitt hår har blivit väldigt torrt. Det jag gör när jag kommer ut ur duschen är att lägga håret på plats med fingrarna, alltså fixa min bena, sen låter jag det självtorka. Det blir bättre och inte lika frissigt om jag struntar i att borsta det när det är blött. Jag ska försöka att låta plattången vara ett tag.

Ni får gärna fortsätta komma med förslag, det är jätteroligt att så många kommenterar vad dom vill se. Resten av dagen kommer jag att sitta och designa en skönhetstidning som jag håller på att göra, det är en uppgift till min Grafisk kommunikation B kurs. Jag kommer att uppdatera lite senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: MANDOSA - Amanda

gud vilken fin blogg du har!



Kör också på balsammetoden, mitt hår dör typ annars :p :)

2011-02-22 @ 17:51:24
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: ja, jätte härligt :)

2011-02-22 @ 18:12:34
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0