Lite ögonskuggor


Viva la diva paletten. Den är jättebra och är bra pigmenterad trots att den var så billig.


Den här paletten har jag köpt på sephora, som är en affär som inte finns i sverige. Den innehåller 32 ögonskuggor, 16 läppglans, 3 rouge och 1 bronzer. Fina och bra ögonskuggor. Läppglansen använder jag inte utan jag har bara provat lite. Rougen och bronzern är också bra.


IsaDora eye shadow palette 50 matte chocolates. Jag har redan pratat om den här. I alla fall så är den här paletten riktigt bra för ögonskuggorna är pigmenterade och krämiga. Lätta att jobba med.


Också från Isadora och den här lyckades jag få för 60 kr på rean. Riktigt snygga färger. Speciellt den röda och den rostiga.


Ännu en Isadoraskugga. Den här mossgröna färgen är riktigt snygg. Ett minus för den dåliga förpackningen som är typ omöjlig att öppna.


Smashbox eye shadow trio - on stage. Tre riktigt snygga skuggor.


Smashbox eye shadow - flirt. Jag önskar att man såg bättre på bilden men den här skuggan är riktigt fint glittrig, den har massa små fina glitter i sig. Sen är den typ lite grå/rosa i färgen.


En palett som jag fick gratis när jag beställde smink från elf. Jag har provat skuggorna men jag har aldrig använt dom. Det har bara inte blivit så. Är väldigt mörka och festliga skuggor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)



Vad mkt fint smink!



Ha det BÄST, kram ♥

2011-02-23 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0