Eyes.lips.face



För ett tag sen så beställde jag hem smink från elf. Jag hade precis hört talas om den här hemsidan och blev förvånad över hur billigt det var. Trots att det var så billigt så säger dom flesta att produkterna är riktigt bra. Gå in HÄR för att komma till deras hemsida.

Det här beställde jag och jag blev nöjd med det mesta.

Borstarna: Dom ljusa borstarna är från deras vanliga märke medans den svarta är deras studiomärke, vilket är lite dyrare. Då snackar vi en skillnad på 18 kr och 42 kr. Ändå ganska billigt. Jag är nöjd med alla borstar. Dom är riktigt bra.

Den vita kajalpennan var jag inte nöjd med. Den ger ingen som helst färg när man lägger den på undre fransraden.

Ögonskuggspaletten fick jag med för att dom hade nån kampanj just då med gratis frakt + en palett. Jag har inte användt den så mycket, mest för att det inte är färger som jag använder hela tiden. Annars är den bra.

Healthy glow bronzern. En fin bronzer i en guldbrun skimmrande färg.

High definition powder. Det som jag är mest besviken över. Jag har hört mycket bra om den här, men för mig funkade den inte alls. Det är ett transparant puder men får mig ändå att se blekare ut än vad jag är när jag applicerar det.

Cream eyeliner i svart. Den här älskar jag. En riktigt bra eyeliner som jag använder dagligen.

Mineral concealer. Nja alltså den gillade jag inte så mycket. Håller mig till krämconcealer.

Sist är det en tinted moisturizer. Den funkar bra och jag har användt den på vardagarna för att jämna ut min hud lite.

Allt det här gick på ca 300 kr tror jag. Ganska billigt för så mycket smink. För mig tog det ca 2 veckor att få hem sminken. Det är ju okej med tanken på att dom skickar från england. Jag ska beställa mer snart igen, men då kommer jag beställa mest från deras studioprodukter. Har bla ögon för en bronzer/rouge och lite penslar.

Kommentarer
Postat av: josse

va med i min dagens blogg!!

2011-02-12 @ 18:06:14
URL: http://jozzen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

härligt smink :)

2011-02-13 @ 16:48:27
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0