En gnutta personligt

Eftersom att det är lördagskväll och allt så kommer jag inte att uppdatera mycket mer idag. Imorgon kommer mer tips och trix, men just nu får ni nöja er med en liten lista som kanske säger lite mer om mig. Hoppas ni gillar det!

Namn: Jennifer
Piercingar: Inga alls. Inte ens öronen.
Tatueringar: Nej inte det heller.
Längd: 161 cm.
Skostorlek: 35-36.
Hårfärg: Ja vilken färg är det just nu, brunt/rött/orange-aktigt.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej inte just nu.
Vilket shampoo använder du: Just nu använder jag Redken.
Vilken parfym använder du: Miss dior cherie.
Vad är du rädd för: Det kan ta lång tid att gå igenom allt det. Bland annat sprutor och jag är väldigt mörkrädd.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Med måtta ja.
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Ja!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Helst inte alls.
Kan du sjunga: Ja det skulle jag säga att jag kan.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner big time!

Har du pojkvän/flickvän? Ja.
Är du kär? Oh ja!
Hur tidigt stiger du upp? Halv sju dom dagarna jag har skola.
Gillar du att slåss? Jag ogillar slagsmål väldigt mycket.
Har du utländska föräldrar? Ja min pappa är finsk.
Är du bra på att måla? Jag är ganska duktig på att rita och illustrera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0