Ny design på g

Jag är pågång att fixa en ny design till bloggen. En som är lite ljusare och fräschare och lite bredare. Jag kan göra bloggdesigner men jag är helt enkelt för lat för att göra en helt själv. Därför har jag en gratismall som grund och så ska jag bara fixa lite småsaker som headern och sånt. Ni kan räkna med att den nya designen kommer upp i början av nästa vecka. Jag måste ta lite nya bilder och det ska jag göra så fort jag har köpt ett minneskort.

Annars kan jag inte göra så mycket på bloggen utan kamera just nu. Mer bilder och kanske videor kommer nästa vecka!

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fin blogg!

2011-12-03 @ 18:58:53
URL: http://mimmimore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0