Sleek MakeUp Acid & Oh So Special - Swatches

Hejhej.
Här kommer bilder och swatches på mina 2 sleekpaletter som jag fick i fredags. Jag kommer definitivt göra sminkningar med dom här färgerna. Om ni har något förslag på en speciell look ni vill se eller en speciell ögonskugga som jag ska använda så är det bara att lämna en kommentar!




Sleek i-Divine Acid. Denna palett består till mesta dels av matta starka färger. Dom flesta är riktigt pigmenterade, förutom den vita. Jag har inte provat dom har skuggarna än, men jag är säker på att jag inte kommer att bli besviken. Mina favoriter i paletten är den matta lila och den skimriga rosa(högst upp längst till vänster) Den har en fin rosa färg med ett fint lila/blått skimmer.



Sleek i-Divin Oh So Special. Så många underbara enkla färger. Precis som i Acid paletten så är alla dom här skuggorna riktigt pigmenterade, även den vita. Dom funkar toppen att arbeta med och applicera på ögonen. Min favorit är den lila(nedre raden andra från vänster) Det är en ljuslila färg men som skiftar i guldigt. Så den på ögonen blir det en guldig färg med lila nyans, faktiskt riktigt snygg att använda som highlighter.

Kommentarer
Postat av: Cyt

Väldigt fina är de :)

2011-08-08 @ 21:48:52
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0