Lash Architect 4D Black Lacquer

Tack så mycket för era tips på mascaror. Det fick trots allt bli Lash Architect 4D. Detta är en ny version av 4D. Det heter black lacquer och jag antar att det är meningen att den ska vara lite svartare. Företagen brukar göra så.


Lash Architect 4D 169 kr

Jag har redan provat den lite och jag tycker att den funkar hur bra som helst. Mina fransar blir otroligt långa och sen är 100 gånger bättre än min Voluminous. Den ger bra med volym också och volymen kan man bygga på.

Jag kommer använda den regelbundet och fixar sen en recension till er.

Kommentarer
Postat av: June

Vad vacker du är! Vilka ögon! Vilka kindben! :)

Sv: Det tycker jag absolut att du ska göra! Köpte du något annat som du gillar?

2011-08-29 @ 21:48:55
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Jag gillar den där men har bara testat "vanliga" versionen :) Kanske borde testa denna nästa gång istället :D

2011-08-30 @ 21:32:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0