4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

 

När det kommer till affärer så är det definitivt Kicks som jag går till för smink. Hårprodukter är dock alltid lite dyrare på Kicks.

 

Jag måste nog säga att nästan majoriteten av mitt smink kommer från Elf. Om ni inte har provat deras smink så rekommenderar jag er att prova. Otroligt billigt och väldigt bra kvalité. Dom har också erbjudande och rabattkoder väldigt ofta. Hemsidan hittar ni HÄR och deras fan page på facebook hittar ni HÄR. På deras facebooksida får man alltid veta alla erbjudanden dom har. Har ni några frågor om elf produkter, hur man beställer eller vad som helst? Det är bara att kommentera.

 

Det nyaste sminkmärket som jag har provat på är Sleek Make up. Någonting som jag definitivt kommer att beställa från igen. Riktigt bra kvalité på deras ögonskuggor och säkert deras andra produkter också. Hemsidan hittar ni HÄR.

 



1. Hur känner du dig utan makeup?

2. Vilken är din favoritlook dagtid?

3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?

6. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?

7. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

8. Vem är din favorit Youtube-guru?

9. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?

10. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

12. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.

13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

14. Vad har du alltid med dig i necessären?

15. Berätta om din hudvårdsrutin.

16. Hur förvarar du ditt smink?

17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0