Några skönhetsfavoriter just nu



Nivea visage nourishing day care
- Jag har ingen problemhy så jag behöver inte köpa så mycket ansiktprodukter, men jag brukar få torr hy ibland och därför vill jag ha någonting som återfuktar. Oftast känns det som att dom flesta ansiktkrämer är lite för vattniga, därför älskar jag den här krämen. Passar till torr och känslig hy. Min är nästan slut, dags att köpa en ny.



Max factor experience weightless foundation - Ett stort plus är självklart att den ljusaste färgen passar perfekt på mig och är inte det minsta för mörk. Dessutom så täcker den väldigt bra och är lätt på huden.



Viva la diva mix & match eyebrow colour 1. Dark
- En bra och billig ögonbrynsskugga plus att den fungerar också utmärkt som vanlig ögonskugga. Jag använder mest den gråmellanbruna skuggan och aldrig den svarta.



IsaDora eye shadow palette 50 Matte chocolates - Den absolut bästa vardagspaletten och som är väldigt bra att ha. Jag använder den här nästan varje dag och den gråbruna skugga i mitten är perfekt till att konturera och skugga ansiktet. Bara att ta lite skugga och applicera under kindbenen så får man en snygg och naturlig skugga.



IsaDora eyebrow define & lift - En ögonbrynspenna och highlightpenna i ett. Båda pennorna ger ett naturligt och snyggt resultat. Det enda dåliga är att dom är tjocka och jag har ingen tjock pennvässare så det måste jag köpa.



Lumene wild rose lipstick nr 109 Time for party - Jag älskar den här färgen. En stark rosa nyans, hur snygg som helst på läpparna. Dock har jag ingen rosa läppenna men läppstiften fungerar bra själv.



Macadamia natural oil deep repair masque
- En intensiv inpackning som är köpt på eleven.se. Den ska reparera torrt och skadat hår. Håret blir otroligt lent och återfuktat. Använder den här 1-2 gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Finns en tjockpennvässare på h&m, för 10 kr.

det är en liten och en stor fast man måste ta bort ringen som är runt den stora :)

2011-04-22 @ 20:53:27
Postat av: BEAUTY TOOLS

sv: Okej :) Vet inte om den passar min penna men jag kan kolla. Annars finns det en på kicks :)

2011-04-22 @ 23:00:02
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0