Recension: Max factor lipfinity lip tint



På första bilden har jag precis lagt på lip tinten och på andra bilden har jag väntat 10 min och sen lagt på ett till lager.

Jag har testat Max factors lip tint nu ett par gånger och tänkte dela med mig lite av mina tankar och jag har tycker om den hittills.

En skillnad mellan en lip tint och ett vanlig läppstift är att lip tinten lägger sig som en färgnyans på läpparna. Det blir en färgskillnad men det blir inte en lika skarp kontur runt läpparna som det blir med ett läppstift. Det jag gillar med den här är att den verkligen sitter på läpparna. Det är nästan som att man inte har någonting på läpparna.

Applicerar man bara ett lager blir det en lite svagare nyans och sen kan man bygga upp färgen så mycket man själv vill. Om ni tittar på bilden som jag lade upp från skivan två inlägg ner så hade jag bara den här på läpparna och det blev en väldigt stark röd färg. Jag applicerade den på kvällen och drack och åt och allt det där under kvällen och faktum är att när jag vaknade nästa morgon så var mina läppar fortfarande lite röda.

Mitt betyg är 5/5
Priset ligger på 115 kr

Det är precis som en tuschpenna och den luktar väldigt gott. Folk har sagt att den smakar gott men det kan jag inte hålla med om, tycker det smakar äckligt när man slickar sig om läpparna. Däremot så försvinner det när man har druckit nått etc.

Vill ni veta någonting mer om produkten? Bara att fråga så svarar jag.

Kommentarer
Postat av: hanna

vilken färg är det där? :)

2011-05-11 @ 14:48:47
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0