Make up Store & IsaDora

I måndags köpte jag 2 nya läppstift. Jag har länge velat köpa nått typ av läppstift som bara är som ett färgat läppbalsam. Dessutom ville jag ha ett läppstift som fungerar till vardags.

 

Det första läppstiftet kommer från Make up Store och är i färgen Mood. Det ger bara lite lätt rosa färg och är väldigt mjukt och skönt på läpparna. Perfekt till vardags eller när man inte vill ha så mycket färg på läpparna.

 

 

Det andra läppstiftet är från Isadora och det är deras Jelly Kiss i färgen 56 Raspberry Sorbet. Isadora beskriver detta som ett gel lipstick som är semi-transparent och väldigt behagligt att bära. Förpackningen är silvrig med magnetstängning. Jag gillar detta jättemycket. En ny favorit definitivt.

 


Kommentarer
Postat av: Emma L

De ser fina ut :)

2012-03-28 @ 15:59:03
URL: http://emma-ls.blogspot.com
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Snyggt!



sv. Ja :(

2012-03-28 @ 20:30:47
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0