Too Faced Natural Eye Palette



Den här paletten köpte faktiskt min mamma när vi var i Usa. Det är Too faced Natural Eye. Jag var bara tvungen att visa er den för det är en helt underbar palett med skuggor. Med den här paletten kan man enkelt göra en neutralare dagssminkning men även en mörkare kvällssminkning. Är ni ute efter en bra palett för ett lite dyrare pris så är den här verkligen bra.

Skuggorna är bra pigmenterade och riktigt krämiga och härliga att jobba med. Kostar ca 350 kr och finns på eleven.se

Jag har spelat in en video där jag använder dessa skuggor som kommer upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

Ska bli spännande att se din video! Skuggorna ser helt underbara ut, älskar den naturliga looken som du är så otroligt duktig på!

2012-01-23 @ 15:53:33
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: my beauty secrets

hm, alltså jag tyckte nog att sprayen gav det bästa resultatet -men samtidigt var lotion:en lättast att applicera snyggt på kroppen :) Så det får nog bli lotion som är favoriten !



Jag skulle rekommendera båda då båda har den egenskapen att de bleknar bort, och inte försvinner fläckvis som andra BUS produkter ! Om man tycker lotion är lättast att applicera så är den bäst, men gillar man sprayvarianterna så är sprayen bäst :)



2012-01-23 @ 17:50:34
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilka fina färger! :D

2012-01-23 @ 20:22:44
URL: http://viici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0