Recension: Viva La Diva - 3 in 1 Concealer

Jag har haft den här concealern från Viva la diva ganska länge, men aldrig riktigt använt den. För några veckor sen började jag dock använda den igen och insåg att den faktiskt var bra. Jag tror att den kostar ca 80 kr och man får en rosatonad concealer, en gul och en vanlig ljus. Den rosa täcker blått/mörka ringar under ögonen och den gula täcker röda partier.




Bild 1. Ingenting runt ögonen.

Bild 2. Den rosa concealern applicerad på det mörka partiet.

Bild 3. En vanlig beige concealer applicerat runt ögat för att jämna ut.

Min åsikt:
Det finns många andra liknande concealers tex make up stores som har ett mycket dyrare pris. Men är man ute efter en billig concealer som täcker mörka ringar under ögonen bra eller röda partier, så fungerar den här riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker inte cover all mix är speciellt bra faktiskt...

2012-01-16 @ 19:36:31
URL: http://emma-ls.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag ÄLSKAR Viva la divas concealerpalett! Den enda jag använder sedan 2 år tillbaka. Framförallt är den sjukt bra att använda runt ögonen och där man lätt blir röd!

2012-01-17 @ 10:44:49
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0