Recension: Formula 10.0.6 Pores Be Pure

Nu har jag äntligen köpt den här lermasken från Formula 10.0.6. Jag har velat ha den jättelänge men aldrig köpt den. Jag har provat både denna och deras deep down detox mask förut och jag vet att dom är helt underbara. Den här heter Pores be pure och är till för att ta bort tilltäppta porer och för att rena hyn.

Jag har inga problem med porer men jag bara älskar känslan man får efter man har använt den här masken. Huden känns så otroligt ren och fräsch. När man först applicerar den så svider det lite, men det är ingen fara det går över efter ett tag. Vissa ansiktsmasker som innehåller fruktsyra eller annan syra kan svida lite på huden och man kan se det som ett tecken på att den fungerar.

Jag rekommenderar verkligen att prova någon av deras masker.

Pris:
99 kr på kicks
Storlek: 100 ml
Verkningstid: ca 15 min
Används ca 1-3 ggr i veckan.

Kommentarer
Postat av: Alizona

Åh vad kul, såg denna på aftonbladet för evigheter sedan och tänkt att den måste jag prova! Sedan har jag glömt bort den... Tack för påminnelsen :) Hur är den för lite känslig hy tror du?

/Alizona

2012-01-17 @ 15:22:52
URL: http://alizona.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥

jag har också denna masken hemma, den är jätteskön! jag har tyvärr väldigt mykcket finnar för att vara 13 -.-!

men med denna en gång i veckan känns min hud superren! Jag tycker att den luktar sååå gott ♥

och visst svider den, men det är som du säger, ette tecken på att den fungerar! KRAM

2012-01-17 @ 16:02:30
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har också provat deep down detox oc den är ju helt underbar, skulle gärna prova den här också

2012-01-17 @ 16:10:06
Postat av: Blopparna - Emmy

Låter ju super bra, älskar när man efter en ansiktsmask verkligen känner hur bra den är och hur fräsch man känner sig efteråt! Är det något nytt märke?

2012-01-17 @ 16:20:27
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Blopparna - Emmy

Låter ju super bra, älskar när man efter en ansiktsmask verkligen känner hur bra den är och hur fräsch man känner sig efteråt! Är det något nytt märke?

2012-01-17 @ 16:20:27
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Blopparna - Emmy

Låter ju super bra, älskar när man efter en ansiktsmask verkligen känner hur bra den är och hur fräsch man känner sig efteråt! Är det något nytt märke?

2012-01-17 @ 16:20:29
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0