Ny Primer och Krämrouge

Igår hade jag en himla tur då jag var i stan och kollade lite. Jag har haft ögonen på en primer från Lumene ett ganska långt tag nu. Så kommer jag in på kicks och butiken ska stänga så dom rear ut massa saker. Framförallt så hade dom 50% på hela lumenes sortiment och dom hade kvar en av primern som jag ville ha. Det måste vara ödet.



Lumene Beauty Base Illuminating and Smoothing Primer heter den och är till för normal till torr hy. Priset ligger på 120 kr men jag fick den alltså för 60 kr. Det ska bli roligt att prova den och recension kommer när jag har använt den ett tag.

Den andra saken som jag köpte var inte på rea men jag kunde inte motstå. Det är Max factor Miracle Touch Creamy Blush i färgen 18 Soft Cardinal. Jag har redan ett likadant krämrouge i en annan färg och gillar det väldigt mycket. Det är en ganska stark rosa färg men ger en fin lätt rosa touch på kinderna om man bara applicerar lite.

Kommentarer
Postat av: Ika

Har också ett sådant rouge, fast i en mer rosa nyans. Dock tyckte jag det var svårt att applicera för att det inte skulle bli för mycket på kinderna ;S så min har mest används som läppglans istället. Kan du inte visa hur man bäst applicerar kräm rouge? :)

2012-02-07 @ 14:39:18
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Marre

Tur där! :)

2012-02-07 @ 18:31:55
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Ika

Sv: Tack för tipset, ska kika på videon :)

2012-02-08 @ 12:17:20
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0