Tillbaka igen

Hemma efter några dagar värme. Det har varit jätteskönt och jag har shoppat en del. Väldigt billigt i Kuala lumpor. Blev dock inte så mycket smink. Eftersom att jag inte har köpt nya kläder på flera månader så letade jag mest efter det. Köpte några nagellack som kanske kostade 12 kr styck, då fanns det billigare också. Men det var allt. Tråkigt nog.

Det blir tyvärr ingen uppdatering idag annat än det har. Måste återställa mig, packa upp, träffa pojken min och allt sånt där. Dessutom kommer jag väl vara jetlaggad ett tag framöver plus att jag har missat en hel veckas skola. Men jag lovar att det blir sminkningar och sånt så fort jag har tiden över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0