Nya inköpta saker




Jag visade ju mina glitter som jag köpte för ett tag sen. Det var en primer för att fästa glittret med och på andra sidan glittret. Jag hade 3 stycken såna. Tuben var bara så opraktiskt därför köpte jag den här lilla dubbelburken idag. Bara 15 kr på kicks. Det var bara 2 stycken så jag la i den mörkgröna som jag älskar och sen den bruna. Mycket bättre.



Nagellacken som jag köpte i malaysia. Ett ljuslila och korallfärgat lack som jag köpte i en affär som heter Etude house för 12 kr/st. De här var bra. De två andra hade fin färg men de var väldigt vattniga. Lägger man ett lager så blir det väldigt genomskinligt och även efter flera lager. Ändå var de fina.




Sist men inte minst en gel liner. Den var riktigt bra. Mjuk och glider på bra och den ger mycket färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0