Smartson Testpilot

Jag såg via Facebook att det finns en hemsida som heter Smartson Testpilot och nu kan man få bli testpilot för Brauns Silk-épil 7 Dual Epilator. Jag vet att det är ganska så dyrt med en epilator och det kan hända att man köper en och sen använder den en gång och inget mer för att det gör för ont. Jag har själv aldrig provat men skulle vilja göra det. Även fast jag är ganska feg när det kommer till smärta.

Det här ska i alla fall vara en ganska bra epilator som man kan ha i duschen också. Plus att den har en rakhyvel inbyggd. Coolt.

Man kan i alla fall ansöka om att bli testpilot och få testa den här på deras hemsida HÄR.

Här kan ni se en liten video som beskriver Silk-épil 7 Dual Epilator.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag använder epilator när jag rakar mig (men då heter det inte att man rakar sig, man epilerar benen), Jag har gjort det i flera år nu och har vant mig vid smärtan, men jag kommer ihåg första gången jag använde den, särkilt under armarna, det gjorde skitont! Fördelen med att epilera är att hårstråna inte växer ut lika snabbt eftersom man ryker upp dem med roten. Nackdelen är att det gör ont. Jag skulle i alla fall rekommendera epilering.

2011-12-08 @ 19:39:38
URL: http://wordsbycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0