Sigma The Cities Brush Set


Detta väntar på mig när jag kommer till USA. Jag hade tänkt vänta med att visa er tills jag har fått dom men strunt samma. Jag har velat skaffa några bra borstar länge nu men jag vill samtidigt inte spendera jättemycket på det. Jag har kollat runt en hel del på Sigmas hemsida men haft ganska svårt att bestämma mig. Det bästa har jag märkt är att köpa ett set med borstar, det tjänar jag på istället för att beställa enskilda.

Det här är ett resekit som heter The Cities - Paris. Jag ville ha det svarta men det är slutsålt. Jag har inte beställt än och grubblar fortfarande lite ifall jag ska beställa det här setet med 7 borstar för 59 dollar eller setet med 12 borstar för 89 dollar, men jag tror nog att det blir det här. Det är ett resekit så borstarna är lite mindre men efter alla recensioner jag har läst så är dom inte mini utan dom funkar bra.

Sigma fraktar över hela världen så dom går att beställa till Sverige, men eftersom att jag ändå ska till USA så ska jag skicka dom till min syster där. Ska bli jätteroligt att prova deras borstar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur tvättar du dina borstar? Jag tvättade mina med bara vatten och balsam som dom hade sagt på kicks men dom blev helt förstörda och slappa! Jag har borstar från bare minerals! Svara gärna i ett inlägg så jag inte missar svaret! :)

2011-12-15 @ 15:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0