Dagens Naglar: Enkel Fransk Manikyr



Mina naglar har verkligen växt till sig och är riktigt långa(för att vara mina naglar). Som jag har nämnt flera gånger i bloggen så har jag haft dåliga och korta naglar i princip hela livet och jag har aldrig kunnat ha en snygg fransk manikyr. Nu kan jag äntligen det tack vare min nagelolja som har räddat mina naglar. Det blir det Product of the Year för mig.

På mina naglar idag har jag alltså China Glaze 202 Innocence och på topparna har jag Kicks nagellack Swiss Winter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt!

2011-12-21 @ 07:56:36
URL: http://emma-ls.blogspot.com
Postat av: Lina -Konstiga tankar jag ibland tänker på-

Vad är det för nagelolja?

Söker akut efter något som kan rädda min naglar, jag kan verkligen inte skaffa långa naglar då de bara skivar sig och går sönder :(

2012-01-10 @ 11:51:34
URL: http://konstigatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0