Elf Produkter, 50 % erbjudande



Studio Flawless Foundation - Sand

Jag gillar verkligen denna foundation, men den var för mörk för mig. Jag får blanda den med en annan foundation men jag kommer nog att köpa den ljusare nästa gång jag beställer.



Studio Blush And Bronzer Compact
Bronzer och rouge i ett, väldigt bra att ta med sig om man inte vill packa ner både rouge och bronzer. Färgerna är fina. Rouget är ljusrosa med lite guldigt skimmer i sig och bronzern lika så. Dom är ganska så pigmenterade så man får applicera det med en lätt hand.



Studio Complexion Perfection
Ett puder som ska jämna ut huden och ta bort röda partier. Det är som ett transparant puder och lämnar hyn mindre röd.



Eyelid Primer

Gjorde ett test med den och en annan primer. Funkar bra, vet dock inte än hur länge den håller på ögonlocket. Jag tror att det funkar jättebra!



Studio Shimmer Palette

Fyra olika nyanser av krämiga skimmerprodukter. Dom är riktigt krämiga och superfina att använda som highlighter i ansiktet.



Mineral Lipstick - Party Pink
Har samlat på mig 3 läppstift från deras Mineral Serie och jag tycker att dom är toppen. Inte för uttorkande och håller länge. Färgen på detta är en fin rosa nyans. Ljusare på läpparna än vad det ser ut som på bilden.



Matte Lip Color - Tea Rose
Favoritprodukterna av allt som jag beställde är helt klart deras matte lip color. Helt underbara matta läppstift. Den här har en lite lila nyans men fortfarande ganska så ljus på läpparna.



Matte Lip Color - Natural

Det här är färgen som jag gillade mest. Det är en fin ljus rosa nyans och blir ganska så nude på läpparna men med en rosa nyans. Himla snyggt!



Studio Angled Eyeliner Brush



Studio Blush Brush




Studio Stipple Brush


Gum Pink och Dark Glitter Purple
Sen beställde jag 2 nagellack som jag glömde bort att ta kort på. Det lila är en supersnygg lila färg med lite blålila glitter. Hur snyggt som helst!

Kommentarer
Postat av: emily

Jag beställde den 28 Juli och har inte fått mitt än :(

2011-08-13 @ 17:35:52
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0