Hur känner du dig utan makeup?

 

Jag trivs bra utan smink. Det var en gång i tiden då jag inte var bekväm med mig själv utan smink, men nu är jag bekvämare än någonsin. Jag har ganska jämn hy, bara lite lätt röd på kinderna och lite mörka ringar under ögonen. Jag gillar verkligen känslan att vara utan smink, men om jag vill känna mig extra fin "osminkad" så drar jag på lite matt bronzer i ansiktet och lite lätt concealer under ögonen.

 


 

 

1. Hur känner du dig utan makeup?

2. Vilken är din favoritlook dagtid?

3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?

6. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?

7. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

8. Vem är din favorit Youtube-guru?

9. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?

10. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

12. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.

13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

14. Vad har du alltid med dig i necessären?

15. Berätta om din hudvårdsrutin.

16. Hur förvarar du ditt smink?

17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?


Kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA

Lånar denna lista! :D

2011-10-07 @ 00:30:26
URL: http://kristallkrona.blogspot.com
Postat av: Alicia :)

e det okej om jag lånar denna listan? ;)

2011-11-03 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0