L'Oréal True Match Concealer

Jag köpte ju Loreals true match concealer igår och tänkte säga vad jag tycker om den och hur den fungerar.

Det är en flytande concealer och därför funkar den ganska bra att använda t.ex. under ögonen för den är inte så tjock och blir inte så kakig. Trots detta så täcker den väldigt bra. Den skulle nog kunna täcka varenda liten blemma. Jag visar i videon nedan hur den fungerar under mina ögon och skillnaden. Ja jag tog lite för mycket så jag rekommenderar att ta lite mindre än det jag tog, jag har inte lärt mig kontrollera hur mycket som kommer ut än. Haha.

Ifall det är någonting annat ni undrar om concealern så är det bara att ställa en fråga i kommentarsfältet. I början av videon så har jag foundation på mig, därför är mina mörka ringar under ögonen lite täckta.




Kommentarer
Postat av: HippiSara

jag har funderat på att köpa den, får se om det blir något inköp!

2011-04-09 @ 14:23:36
URL: http://hippisara.blogg.se/
Postat av: Denice.E

Det värst när man lägger så där är att det ser ut som om man får värsta vita ljusa ringen runt ögat! ;P om det är för ljust men det var fint! :)

2011-04-10 @ 15:02:40
URL: http://deenicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0