Lips lips lips

Mitt nya favoritläppstift kommer från Max Factor Colour Elixir. Färgen är i 827 Bewitching Coral. Jag köpte det idag och jag älskar färgen. Rosa läppstift är min favorit och det här är en varm rosa färg. Jag älskar förpackingen också. Vill köpa fler av dessa läppstift!

Kostar just nu 99 kr på Kicks.





Sedan stötte jag på en läppenna också som jag gillade väldigt mycket. En perfekt läppenna för röda läppar. Maybelline Color Sensational i färgen 547 Pleasure Me Red. Kommer användas flitigt i framtiden.

Kostar 79 kr på Kicks.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fungerar läppenna bättre än läppstift? Tänkte på om det blir lätt utsmetat med läppenna som det det blir med läppstift?:)

2011-09-29 @ 15:37:26
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0