8. Vem är din favorit Youtube-guru?

Vem är din favorit Youtube-guru?

Nu hoppar jag över fråga 7 eftersom att den aldrig blev gjord och nästa fråga är lite enklare att svara på. Jag prenumererar på kanske ett 20-tal olika skönhets gurus på youtube, men det finns en tjej vars videor är dom jag tittar på allra först och när jag först började intressera mig i smink var hennes videor en av dom första som jag tittade på.



Tjejen jag pratar om heter Dulcecandy87 och anledningarna till att hon är min favorit är många. Hon är väldigt vacker och hon gör riktigt fina sminkningar. Dessutom kan man lära sig väldigt mycket från henne. Och inte bara det utan hon har fantastiskt fina kläder och outfits. Hennes garderob är som varje tjejs dröm. Och jag gillar sättet hon pratar till kameran. Det känns som att man lyssnar på en vän eller nått. Hon är väldigt duktig.



1. Hur känner du dig utanmakeup?2. Vilken är din favoritlook dagtid?

3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?

6. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?

7. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

8. Vem är din favorit Youtube-guru?

9. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?

10. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

12. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.

13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

14. Vad har du alltid med dig i necessären?

15. Berätta om din hudvårdsrutin.

16. Hur förvarar du ditt smink?

17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller med jag älskar Dulce Candy!

2011-09-13 @ 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0