Sleek Makeup Produkter - Au Naturel & Me, Myself & Eye

Här kommer bilder på mina 2 paletter som jag beställde från Sleek. Älskar båda två och om ni vill ha lite mer ögonskuggor och färger i eran sminkkollektion så tycker jag verkligen att det är värt att beställa från sleek. Deras paletter är otroligt billiga och fortfarande väldigt pigmenterade och bra. Sen är som perfekt att ta med sig när man ska någonstans.

Au Naturel i-Divine ca 68 kr




Såhär ser paletten ut när man får den.



Såhär ser själva förpackningen ut. Deras paletter är väldigt tunna och väldigt snygga förpackningar.



Man får med en liten plastlapp med alla namn på ögonskuggorna.


(Översta raden fr vänster; Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast, Taupe
nedre raden fr vänster; Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir)


Och såhär ser alla 12 ögonskuggor ut. Den här paletten innehåller väldigt neutrala skuggor, flera matta men också en del skimmriga.



Det är alltid lite svårt att swatcha neutrala skuggor och ännu svårare när man har massa leverfläckar och hår på armarna. Som vanligt är deras skuggor riktigt pigmenterade och jag kan inte säga annat än att jag älskar dom.

Me, Myself & Eye ca 68 kr



Såhär ser paletten ut när man får den. Alltid lika fint förpackade och designade.



Me, myself & eye paletten är en palett som gjorts tillsammans med modehuset PPQ och är även en limited edition palett, vilket betyder att den inte kommer att finnas tillgänglig på deras sida hela tiden.



På den här får man även alla namnen på ögonskuggorna.


(Överst fr vänster; Barry white, Black box, Salt 'N' peppermint, Simply red, Pink beret, Primal green
Nedre raden fr vänster; Fade to grey, Blue monday, Supernova, Chris de burgundy, Lilac allen, Golden silvers)


12 väldigt egna och speciella ögonskuggor. Min favorit är den turkosa salt 'n' peppermint och den mörkröda chris de burgundy.



Här har ni alla swatchade. En lite bättre bild än den förra.



Jag fick det här mini läppglanset också när jag beställde. Jag kommer inte att använda det så jag hängde det på min nyckelknippa.

Kommentarer
Postat av: evelina

riktigt härliga färger!

hur gick det till när du betalade och beställde?

hur lång tid tog det innan du fick produkterna?

har aldrig beställt därifrån nämligen.

men blev riktigt sugen nu haha :)

tack för en bra & inspirerande blogg!

2011-11-07 @ 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0