13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

Jag målar inte mina läppar varje dag. För det mesta så har jag ganska lätt sminkning under dagarna när jag jobbar. Sen när jag går ut på kvällen eller går någonstans på eftermiddagen så kan jag ha något på läpparna om jag känner för det. Då blir det oftast något läppstift eller läppenna. Till fest så kan jag har lite starkare färger på läpparna.

1. Hur känner du dig utanmakeup?
2. Vilken är din favoritlook dagtid?

3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?

6. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?

7. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

8. Vem är din favorit Youtube-guru?

9. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?

10. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

12. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.

13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

14. Vad har du alltid med dig i necessären?

15. Berätta om din hudvårdsrutin.

16. Hur förvarar du ditt smink?

17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0