11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

Jag har faktiskt inga favoriter som jag har köpt igen, men det är nog pågrund av att inga av mina favoriter har tagit slut än. Här har jag i alla fall tre produkter som jag kommer att köpa igen när dom tar slut.

1. Maybelline dream satin liquid foundation. Det här är den bästa budget foundation som jag har testat. Den ger ett så fint resultat på huden. Riktigt flawless. Det enda dåliga är att deras ljusaste nyans är liite för mörkt för mig. Nu har min foundation i och för sig tagit slut, men eftersom att jag bestämde mig för att beställa från tikei så kommer jag inte att köpa den här just nu. Jag kommer att gå tillbaka till den när jag behöver en ny foundation.

2. IsaDora Eyebrow lift & define. Det här är även den bästa ögonbrynspennan jag har provat. Man får en bra penna att fylla i brynen med och en highlighterpenna att lägga under ögonbrynen. Jag har bara en liten stump kvar av denna och ska köpa en ny så snart som möjligt.

3. IsaDora Eyeshadow palette, 50 Matte chocolates. Jag vet inte hur många gånger jag har nämnt den här paletten, men det är en riktigt bra baspalett att ha. 5 matta bruna skuggor i olika nyanser. Riktigt bra skuggor att ha. Skuggan i mitten är den jag har använt mest, den är perfekt för contouring. Dock önskar jag att den ljusaste var lite ljusaste, för på mig är den för mörk för att använda som highlighter.



1. Hur känner du dig utanmakeup?

2.
Vilken är din favoritlook dagtid?

3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?

6. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?

7. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

8. Vem är din favorit Youtube-guru?

9. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?

10. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

12. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.

13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

14. Vad har du alltid med dig i necessären?

15. Berätta om din hudvårdsrutin.

16. Hur förvarar du ditt smink?

17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?


Kommentarer
Postat av: cillla

Vad kostar isadora paletten? SÅg ut att passa mig perfekt :D

2011-10-10 @ 20:53:24
URL: http://pervo.blogg.se/
Postat av: cillla

Eller vad lat jag var nu, kan ju lika gärna gå in på kicks.se och kolla!

2011-10-10 @ 20:53:51
URL: http://pervo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0