Svar på kommentar - Om Sleek



Svar till Evelina:
Jag beställde lite smink från Sleek Makeup för några veckor sedan. Det var min andra beställning jag har gjort. Det är väldigt smidigt att beställa där. Man kan betala med "Mastercard, Solo, Maestro, Visa, Visa Debit, Visa Delta, Visa Electron". Då skriver man bara in sitt kontonummer osv och så dras pengarna från kortet, i alla fall i mitt fall.

Jag beställde mitt paket på en fredag och fick det torsdagen därpå. Alltså fick jag paketet inom 4 arbetsdagar. Eftersom att Sleek skickar med royal mail så kostar frakten dessvärre ca 80 kr, men jag tror att dom har börjat införa att dom har gratis frakt på fredagar. Inte helt säker men det fick jag i alla fall.

Tack så jättemycket Evelina. Hoppas att du fick svar på dina frågor. Sleek är verkligen värt att testa med tanken på kvalitén och priset. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0