Elf Nail Polish

Jag hade nästan glömt bort att jag gjorde en beställning från elf förra veckan. Jag kände för lite nya nagellack och elfs är så bra och billiga. Dessutom hade dom ett erbjudande där man fick gratis frakt och en "mystery box".



Jag beställde 8 nagellack och en Matte finish nail polish. Här ovan ser ni alla nagellack. Jag googlade alla färger på nagellacken som jag ville ha innan jag beställde dom och därför visste jag redan hur alla såg ut och att dom var täckande och bra. Ett tips för er som beställer från elf, googla alltid färgerna innan.



Det nagellacket jag har på mig just nu är i färgen Chocolate. Underbar mörkbrun färg. Jag gillar inte att ha svart nagellack på mig för att det är för mörkt, men den här är en bra mörk höstig färg.



Man fick med en "mystery box" på ett värde av ca 100 kr. Sakerna jag fick var denna beauty book smoky eye edition, en nagelfil som jag inte kommer använda, en smudge brush och nagellacket golden godess som jag redan beställde.

Jag beställer aldrig ögonskuggor från elf för kvalitén på deras ögonskuggor är inte bra och samma sak med den här. Pigmenteringen är verkligen värdelös. Jag gnuggade mitt finger i den svarta skuggan och fick knappt fram någon färg. Skuggorna är också väldigt pudriga. Det går dock att använda skuggorna om man vill ha något lite mindre diskret men det går inte att alls att göra någon dramatisk sminkning med dom här skuggorna, inte ens med primer under.



Här är deras smudge brush som jag också fick.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Mycket fint!

2011-11-17 @ 16:44:03
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: helene

deras mineralögonskuggor är dock helt suveräna, så otroligt pigmenterande!

2011-11-17 @ 22:20:45
URL: http://hellenius.blogg.se/
Postat av: Josephine, Makeuponista

Håller med Helene, mineralögonskuggorna är jättebra!

2011-11-18 @ 12:35:36
URL: http://makeuponista.se
Postat av: EMILY

Hur vet du när det är erbjudanden osv?

2011-12-01 @ 00:02:12
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0